2013. július 2., kedd

2. fejezet

A Suli
 
 
Katerina szemszöge*
-Damon ki van itt???-kérdezte Stefan
-Hello Stef-mosolyogtam
-Katerina?! Te meg...
-Jól látod. Itt vagyok-fejeztem be Stefan mondatát.
-Katerina, nem akarsz bemutatni a barátaidnak??-szólt közbe Vicky -Vicky, ő itt Damon ő pedig Stefan-mondtam

-Honnan ismeritek egymást??
-Hosszú. Damon segítenetek kell-fordúltam Damonhoz.
-És miben???--Damonnal a történtek miatt nem igazán jövünk ki jól, úgy hogy nem örült a kérésemnek.
-Bosszút állni...
-Mégis kin??
-Alarick és John Malikon..
-Mért akarsz bosszút állni rajtuk??-csodálkozott Stefan
-Két évre bezártak minket egy kriptába és ahonnan csak ma tudtunk kijönni-mondta Vicky
-És mért zártak be titeket???-kérdezte Damon
-Hogy ne bántsunk több embert-mondtam-tudjátok hogy soha nem bántottam senkit...
-Hogy akartok bosszút állni-kérdezte Stefan
-Azt még nem találtuk ki.De gondolkozunk rajta-válaszoltam
Vicky szemszöge*
-Valahol laknunk is kéne..-mondtam-Itt lakhattok nyugodtan-mosolygott Stefan
Damonnak ez nem igazán tetszett.
-Okkké-mondta Katerina
Katerinával felmentünk a szobánkba be rendezkedni és beszélgetni.
-Az a Louis helyes volt-mondtam..
-Nem volt rossz de Zayn nekem jobban tetszik.
-De ő Alarick fia!!
-És??
-Amúgy a suliba is be kéne iratkozni..
-Igen, majd holnap elmegyünk és beiratkozunk.
A fiúk bejöttek a szobába.
-ÓÓ szóval holnap be iratkoztok??-kérdezte Stefan
-Ti hallgatóztok???-kérdeztem. Igaz hülye kérdés volt.-Amúgy igen be iratkozunk
-És melyikbe iratkoztok be???
-A Wolf City gimibe-válaszoltam
-Én is oda járok....-mosolygott Stefan
A fiúk kimentek. Engem még mindig érdekelt hogy honnan ismerik egymást Katerinával a fiúk és hogy miért utálják egymást...Nem akartam kérdezősködni mert Katerina nem szereti ha kíváncsiskodnak.
-El kéne menni vásárolni-mondtam
-Igen-válaszolta Katerina-Elkéred a fiúktól a kocsit??
-Ahha-bólintottam
Lementem de a fiúkat sehol sem találtam. Kimentem a kertbe.Alarickról beszélgettek. Ők nem láttak meg ezért hallgatóztam. Valami olyasmiről beszélgettek hogy egyességet kötöttek Alarickkal.Majd kimentem hozzájuk.
-Sziasztok, ide tudjátok adni a kocsi kulcsot??-kérdeztem
-Igen. Tessék-Stefan ide dobta a kulcsot.Felmentem Katerinához és inkább nem mondtam el neki a hallottakat.
-Mehetünk??-kérdeztem
-Igen csak megkeresem a pénztárcámat
Elindultunk vásárolni. Én inkább egybe ruhákat, farmert pánt nélküli felsőt és torna cipőt vettem.Katerina pedig farmert szoknyát, magas sarút és pánt nélküli felsőt vett. Na meg persze parfümöt körömlakkot és kiegészítőket vettünk.Már szinte este volt mire haza értünk. Mivel a vámpírok nem alszanak egész este buliztunk.
Reggel Katerina szemszöge**
-Vicky meddig zuhanyzol még??
-Két perc és kész vagyok..
-Fél órával ez előtt is ezt mondtad.
Nagy nehezen végre Vicky kijött.
-Mehetsz..
-Köszönöm....
Amíg én zuhanyoztam Vicky felöltözött.Egy fekete kis ruhát vett fel virágos fekete cipővel, és kivasalta a haját.Én egy fekete farmert egy sárga hosszított felsővel, sárga magas sarkúval..Ezek után kivettünk egy palack vért a hűtőből. Miután megittuk a biztonság kedvéért fogat mostunk nehogy a vér szaga egy kicsit is érződjön.És irány a suli. A Salvatore tesók vittek el minket.
-Hol van az igazgatói???-kérdezte Vicky
-A második emeleten.Pont a folyosó végén.
-Köszi..
Elindultunk az igazgatóhoz.Út közben megláttuk Zaynt, Harryt, Niallt, Liamet és Louist,Vicky mikor észre vette Louist rögtön elmosolygott.
-Ne nézd ennyire feltűnően-mosolyogtam
-Okkkéé
A beiratkozás simán ment.Mikor mentünk kifelé a fiúk oda jöttek hozzánk.
-Sziasztok-köszönt Zayn
-Sziasztok.-köszöntem
-Hogyhogy itt vagytok??-Kérdezte Louis
- Ide fogunk járni!!-mondta Vicky
Vicky szemszöge*
-Vicky! nincs kedvetek átjönni hozzánk??-kérdezte Louis
-De van kedvem. Katerina??-fordultam Katerinához
-Menjünk. Mért ne?!-mosolygott Zaynre
-Alarick már haza jött?-kérdezte Katerina Zayntől
-Még nem, holnap fog haza jönni.-válaszolta-de mért kérded?? És honnan ismeritek??
-Régről. Anyának volt régi ismerőse és már rég láttuk...szeretnénk meglepni.-felelte Katerina......
By: Vikii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése