2013. július 7., vasárnap

3.fejezet

A rejtélyes barátnő
 
 
Megjött a kövi rész!! Jó olvasást!!
 
 
Katerina szemszöge*
Átmentünk a fiúkhoz, ahogy megbeszéltük.
De előtte felhívtuk Damont és Stefant, hogy hol vagyunk.
Amikor megtudták, hogy hova fogunk menni, de nem igazán örültek.
Úgy gondolják, ha bosszút akarunk állni nem kéne jóba lenni Alarich fiával.
A Malik házhoz az 5 fiú vitt el bennünket. Vicky természetesen Louis mellé ült.
Én meg Naill mellé. Igaz Zaynt tartottam a leghelyesebbnek, de egyenlőre nem sokat beszéltünk.
Niall-el elég jól elvoltunk. Egész úton a kajáról beszéltünk. Elég jó ízlése van.
- Na és mi a kedvenc kajád? – kérdezte
- Hát öhm… a pizza – nyögtem ki valamit. Azt mégse mondhattam, hogy a vér. Niall egy ideig csodálkozva nézett.
- Tényleg? Nekem is a pizza – vigyorgott. Erre én is vigyorogtam.
Zayn, Harry és Liam akik eddig valami videó játékról beszéltek most hátra fordultak.
- Niall ne untasd már Katerinát – vigyorgott Harry Niallre
- Igazából nem untat..
A fiúk beszélgettek én meg hallgatóztam, hogy Louis és Vicky miről beszélgetnek: a fociról társalogtak mert Louis focizik.
Unalmasnak találtam a témát úgy hogy inkább hallgattam hogy Niall miről beszél. Elég jól elvoltunk..hamar elment az idő.
Mire észbe kaptunk már a Malik ház előtt álltunk. Mikor kiszálltuk Vicky oda jött hozzám.
-Mióta is vagy ilyen nagy foci drukker?-gúnyolódtam vele.
-Hahaha...na és te mióta szereted a pizzát??
-Régen szerettem..szerintem-vigyorogtam. Vickyvel ezen jót röhögtünk. Észre vettük hogy jön Liam úgy hogy csöndbe maradtunk.
-Miről beszélgettetek??-kérdezte kiváncsían.
-Csak...női dolgokról-mosolygott Vicky
-Ahhaa...értem..vagyis rólunk beszéltetek-vigyorgott
-Igazából..nem-mondtam. Liam csak kacsintott egyet és elment.
Oda mentünk a többiekhez. Liam ránk nézett és rögtön vigyorgott.
-Gyertek menjünk be..csinálok vlami kaját-indult el befelé Harry mi meg utána.
-Úgy is éhes vagyok..-mondta Niall
Bementünk a házba. Leültem a kanapéra Vicky mellé.Mikor Louis bejött leült a szembe lévő kanapéra.
Harry bemászott Vicky és közém. Liam, Niall és Zayn a másik kanapéra ültek.
-Honnan költöztetek ide??-kérdezte Harry és közbe átkarolt.
-Hát..Londonból-válaszolta Vicky.Harry kiment szendvicsért.Én addig átültem a másik kanapéra kíváncsi voltam hogy mit fog reagálni.
Mikor vissza jött csodálkozva nézett és leült Louis mellé.
-Vicky gyere ülj ide mellénk-szólt Louis. Vicky természetesen mosolyogva oda ült.
-Hogyhogy ide költöztetek??-kérdezte Niall
Kiskorunkban itt laktunk...és most csak úgy vissza jöttünk-magyarázta Vicky
Vagy egy órán keresztül erről beszélgettünk..kezdtem éhes lenni...úgyhogy inkább kimentem a kertbe.
10 perc múlva Vicky utánam jött.
-Mi a baj???-kérdezte
-Semmi.. csak egy kicsit éhes lettem...vérre...és inkább kijöttem
Vickynek mindig könnyebb volt ez az egész. Ő jobban bírta a vér illatát is.Talán azért mert egy ideig állatvért ivott...
-Hozok egy pohár vizet..
-Vizet??? Hát kösz..
Vicky bement..helyette kijött Zayn
-Mi a baj???-kérdezte ő is...
-Semmi..szeretek kint lenni amikor süt a nap..
Vicky kijött a többiekkel együtt. Niall leült a hinta ágyra én meg mellé.
-Maradtok ebédre???-kérdezte Harry
-Köszi. De nem-mondta Vicky
-Gondolom nem akartok találkozni Johnnal...-ült le Zayn mellém.
-Nem emiatt de ezt honnan veszed???-néztem rá kérdőn
-Hát..elég mérges volt mikor találkoztatok...
Vicky szemszöge*
-Azt hiszem ideje mennünk...-váltottam témát.
Katerina felállt a hintaágyról..
-Ti tudjátok...-húzta a száját Louis
Szíivesen maradnánk még..de van egy kis dolgunk-mondta Katerina.
-Okké..Este lessz egy buli..nincs kedvetek eljönni?? Liam akkor mutatja be a rejtélyes barátnőjét.-vigyorgott Harry
-Nem is mondtad hogy van barátnőd-mosolyogtam Liamre
-Na akkor eljöttök??-kérdezte Niall
-Ahha..-válaszolt Katerina helyettem-de most már tényleg mennünk kell.
-Elviszlek titeket-állt fel Zayn
Katerinának rögtön felcsillant a szeme. Zayn bement a házba a kocsikulcsért
-Hát akkor..sziasztok-köszönt Katerina és ment Zayn után. Indultam volna utána de Louis megállított.
-Vicky várj!! Akkor este találkoztunk-mosolygott. Mielőtt válaszoltam volna jött Zayn hogy mehetünk. Katerina beült előre Zayn mellé.
Most én hallgatóztam hogy ők miről beszélgetnek: sok hülyeségről beszéltek úgyhogy inkább abba hagytam a hallgatózást.
Damon szemszöge*
Nem igazán örültem hogy Katerina a mi segítségünket kérte. "Vickyt nem ismerem úgyhogy benne se bízok"-írtam a naplómba.
Az meg pláne nem tetszik hogy pont a Malik gyerekkel vannak jóba..
-Köszi a fuvart-hallatszott kintről.
-Este találkozunk..sziasztok..
Nyílott az ajtó: Katerina és Vicky jött be
-Már ilyen jóba vagytok Zaynnel hogy haza is hoz titeket??-gúnyolódtam.
-És?? Mi közöd van hozzá???--kérdezte Katerina
-Öhm...én megyek lezuhanyozni-szólt közbe Vicky. Katerina leült a kanapéra.
-Most a Malik fiúra hajtasz???-ültem le mellé
-Féltékeny vagy??? Damon elhiszem hogy nem kedvelsz amiatt amit tettem de attól még nem kéne beleszolnod a dolgaimba..pláne nem olyanba amihez semmi közöd nincs.
-Elhiszed hogy nem kedvellek??? Nem Katerina..én nem bírlak elviselni..
-Ohhh..szóval így állunk..Akkor mégis mért segítesz nekünk???
-Hát hidd el nem a te kedvedért..
-Értem..ezek szerint tetszik Vicky..
-Szó sincs erről..engem is érdekel hogy ki áll a dolgok mögött.
-Okké..próbáljuk elviselni egymást
-Ez nehéz kérés..
-Ez van...megyek készülődni az esti bulira.
Vicky szemszöge*
Végig hallgattam Damon és Katerina veszekedését.
Egyre kíváncsibb voltam, hogy miért utálják ennyire egymást. Katerina bejött a szobába.
-Gondolom hallottál mindent-mosolygott.
-Igen. úgyhogy ideje lenne elmondanod a történteket..
-Vicky!! Kérlek ne most. Inkább készülődjünk a bulira.
Katerina szemszöge*Úgy tervezem hogy majd elmondom Vickynek a történteket..de nem most.
Elkezdtünk készülődni a bulira. Én egy piros kis ruhát vettem fel piros magas sarúval. Vicky fekete miniszoknyát egy szürke vállpántos felsővel és egy 12 cm-es magas sarkúval.
Mire készen lettünk Stefan jött szólni hogy itt van Zayn.
Siettünk lefelé nehogy Damonra rájöjjön a vadászhatnék
Valami Lind nevű helyre mentünk. A többi fiú már várt minket...kivéve Liamet
-Liam hol van???-kérdeztem Zayntől.
-Ő később jön..hozza a barátnőjét is.
Bementünk és elkezdtünk táncolni. Vicky Harryvel én meg Niallel. Elindítottak egy lassú számot és csak úgy táncolhattunk ha van párunk.
Vickyt felkérte Louis engem meg Zayn amin csodálkoztam is. Elég vicces volt mert Niall egy folytába szívecskéket mutogatott...
A szám végén leültünk.
-Hozok valamit inni-rohant el Niall.
-Elég jó ez a hely-mondtam.
-Tessék-rakott oda Niall mindenki elé egy koktélt.
-Áhh itt vannak-vigyorgott Louis. Liam jött befelé egy lánnyal.
-Sziasztok-köszönt Liam-Bemutatom a barátnőmet.
Vickyvel egymásra néztünk. Nagyon ismerősnek tűnt a lány.
Elég rossz érzésem támadt. DE még mindig nem tudtam hogy miért. Annyira hasonlított ez a lány valakire...a múltból.
-Sziasztok. a nevem Jenna Cranston.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése